Cum îmi pot reseta parola contului MyEnel?

Citește secțiunea de mai jos și află toate informațiile de care ai nevoie:

Contul MyEnel poate fi accesat folosind adresa de email / numărul de telefon și parola stabilite la momentul creării contului. Astfel, când primești o eroare de autentificare asigură-te că:

· Credențialele (nume utilizator și parola) au fost introduse corect;

· Numărul de telefon este introdus corect în format internațional (+40), de exemplu +40722 180 888;

· Nu ai spații suplimentare înainte/după nume utilizator și parolă.

· Browser-ul (Chrome, Mozzila Firefox, Internet Explorer) îți precompletează numărul de telefon corect în format internațional (+40), dacă ai această opțiune activată. 

· În primul rând asigură-te că solicitarea de resetare parolă a fost făcută cu adresa de e-mail sau numărul de telefon existent în contul tău MyEnel. Dacă în contul MyEnel ai doar adresă de e-mail sau doar cu numărul de telefon, atunci solicitarea de resetare parolă trebuie făcută fie cu adresa de e-mail fie cu numărul de telefon.

· Asigură-te că numărul de telefon este introdus în format internațional (+40). De exemplu: +40722 180 888.

· Ai în cont e-mail și număr de telefon? Atunci în vederea solicitării de resetare parolă poți folosi pe oricare dintre ele. 

Important: Dacă ai făcut solicitarea de resetare parolă cu adresa de e-mail și nu ai primit codul de validare în inbox, te rugăm să verifici și directorul SPAM. 

Se poate întâmpla ca în momentele de vârf ale lunii, atunci când se emit facturi sau este perioada de transmitere index, aplicația MyEnel să se blocheze sau să genereze mesajul ”Eroare de comunicare cu serviciile PPC”. În acest caz, te sfătuim să reîncerci accesarea contului după 30 de minute sau să folosești aplicațiile mobile, Android, iOS sau Huawei. 

Din Februarie 2020, serviciul online MyEnel a aderat la Profilul Unic. In vederea asigurării unicității utilizatorului, este necesară introducerea datelor cu caracter special (Cod numeric personal, nume și prenume), date care într-adevăr se regăsesc și pe contractul de furnizare energie. Însă menționăm faptul că nu folosim datele din contract, iar pe cele pe care ni le furnizezi la accesarea contului MyEnel sunt păstrate într-o bază de date separată și securizată. NU folosim și NU vom folosi aceste date în scopuri ilegale.

Codul numeric personal este principalul identificator al utilizatorului MyEnel și îî oferă acestuia unicitate. Relația Cod numeric personal (CNP) și serviciul MyEnel este de 1 la 1, astfel că un utilizator nu poate avea două conturi MyEnel cu același CNP.

Important: CNP-ul utilizatorului MyEnel nu este relaționat cu CNP-ul titularului contractului de furnizare (înscris în contract).

În plus, solicitarea Codului numeric personal are ca scop:

· să asigurăm un nivel ridicat de securitate al conturilor create pe platformele digitale;

· să păstrăm integritatea și confidențialitatea datelor cu caracter personal;

· să diminuăm riscurile legate de accesul neautorizat la platformele digitale și mai ales riscurile legate de furturile de identitate prin crearea de conturi de către persoane neautorizate;

· îndeplinirea obligațiilor privind menținerea acurateței datelor cu caracter personal.

· În primul rând te sfătuim să verifici dacă mai ai un cont MyEnel în care ai introdus CNP-ul și  pe care nu l-ai mai folosit de mult timp din varii motive sau ai un cont creat pentru una dintre aplicațiile noastre, cum ar fi Enel X sau Enel X Way.

Dacă ai un cont creat în Enel X sau Enel X Way, te rugăm să te autentifici în MyEnel cu numele de utilizator (adresa de e-mail/număr de telefon) și parola acestor aplicații.

· În al doilea rând este foarte importat să verifici dacă o alta persoană (familie, prieteni, soț/soție, cunoștințe, chiriaș) a folosit CNP-ul tău atunci când și-a creat un cont MyEnel. În această situație, te sfătuim să discuți cu persoana în cauză și să ștergă contul și să își creeze unul cont cu propriile date personale.

În cazul în care nu știi cine s-a folosit de CNP-ul tău, atunci îți recomadăm să te adresezi organelor de cercetare penală sau ANSPDCP, iar nouă să ne comunici pe adresa dpo.furnizare@enel.com că CNP-ul tău este folosit de o terță persoană. 

Aplicațiile mobile, Android și iOS, permit păstrarea autentificarea. Însă în condiții excepționale, utilizatorul este nevoit să introducă parola contului. Numele de utilizator va apărea constant în ecranul Autentificare.

Da, poți crea unul sau mai multe conturi MyEnel cu același Cod Unic de Identificare. Însă nu uita că pentru fiecare  cont MyEnel pe care îl creezi trebuie să folosești adrese de e-mail și numere de telefon distincte. 

Codul unic de identificare (CUI) are ca scop asigurarea unui nivel ridicat de securitate al conturilor create pe platformele digitale. Mai mult decât atât, prin introducerea acestuia în contul MyEnel sunt diminuate riscurile legate de accesarea serviciilor online de către presoane neautorizate.

Dacă ai solicitat resetarea parolei, iar la introducerea codului de validare primit pe e-mail sau pe numărul de telefon asociat contului ți se returnează mesajul ”Cod OTP incorect”, atunci:

- Asigură-te că ai scris codul corect în câmpul dedicat

- Ne poți scrie pe adresa de e-mail mobile.ro@enel.com, unde ne poți oferi mai multe detalii despre problema întâmpinată. 

Bine ai venit!

Selectează și continuă navigarea pe site către informațiile de care ai nevoie: