Cum procedez atunci cand nu pot transmite indexul?

Întâmpini dificultăți în transmiterea indexului? Scrie-ne online!

Dacă nu poți transmite indexul asigură-te, mai întâi, că ai bifat pașii de mai jos:

Intervalul de transmitere a Indexului reprezintă cele 10 zile (interval fix) înainte să emitem factura ta. Este perioada în care tu ne transmiți valorile înregistrate de contorul tău, iar noi  le inregistrăm  în sistemele noastre informatice. Totul în strânsă legătură cu procedurile distribuitorului tău. Perioada exactă în care poți transmite indexul o găsești chiar pe factura ta, alături de codul Eneltel sau Enelgaz (pe pagina facturii tale: pagina 2 -Serviciu Universal; pagina 3 -Piață Concurentială).

Îți punem la dispoziție multiple modalități de înregistrare a valorii Indexului. Alege varianta potrivită pentru tine: 

        1. Contul MyEnel – secțiunea Index

        2. Autocitirea se poate transmite în continuare GRATUIT, la următoarele numere de telefon:

                - 0800 07 08 09, pentru clienții care au încheiat contractele de furnizare a energiei electrice pe Serviciul Universal (clienții în regim de serviciu universal, clienții inactivi și clienții preluați în regim de ultima instanța).

                - 0800 07 07 01, pentru clienții care au încheiat pe piață concurențială contractele negociate de furnizare a energiei electrice. 

        3. Prin apel Call Center 021.9977 (număr cu tarif normal, program L-V 8.00-20.00)

        4. Prin modalitatea de înregistrare a indexului, oferită de distribuitorul tău.

Dacă distribuitorul tău este: Delgaz Grid, Distrigaz Sud Rețele, Gaz Est, Gazmir, Premier Energy sau Progaz P&D: 

        1. Contul MyEnel – secțiunea Index

        2. Autocitirea se poate transmite în continuare GRATUIT, la următoarele numere de telefon:

                - 0800 07 07 01, pentru clienții care au încheiat pe piață concurențială contractele negociate de furnizare a gazelor naturale.

        3. Prin apel Call Center 021.9977 (număr cu tarif normal, program L-V 8.00-20.00) 

        4. Prin orice altă modalitate oferită de distribuitorul tău de gaze naturale.

Dacă distribuitorul tău este: Delgaz Grid, Distrigaz Sud Rețele, Gaz Est, Gazmir, Premier Energy sau Progaz P&D:

        1. Contul MyEnel – secțiunea Index

        2. Autocitirea se poate transmite în continuare GRATUIT, la următoarele numere de telefon:

                - 0800 07 07 01, pentru clienții care au încheiat pe piață concurențială contractele negociate de furnizare a gazelor naturale.

        3. Prin apel Call Center 021.9977 (număr cu tarif normal, program L-V 8.00-20.00)

        4. Prin orice altă modalitate oferită de distribuitorul tău de gaze naturale.

Dacă ai un contor inteligent conectat în rețea, indexul contorului tău se va transmite exclusiv în mod automat. Nu este necesar sa transmiți manual citirea.

 

Dacă ai trecut prin pașii de mai sus și tot nu iți poți transmite indexul trimite-ne o solicitare cu toate detaliile. Trimite online prin Formularul de contact -secțiunea Energie Electrică sau Gaze Naturale / Index / Transmitere Index  

  • Îți confirmăm primirea solicitării tale și pe e-mail

  • Revenim noi către tine în situația în care avem nevoie de mai multe detalii 

Până primești răspunsul nostru intră aici pentru mai multe informații utile despre serviciile noastre digitale, inclusiv factura electronică. Seria noastra de animatii te ajută, în câteva minute, să afli tot ce ai nevoie și despre alte subiecte importante pentru tine.

Bine ai venit!

Selectează și continuă navigarea pe site către informațiile de care ai nevoie: