Care este termenul de reconectare?

  • Reluarea furnizării energiei electrice se va efectua în maxim două zile lucrătoare, imediat următoare efectuării plăţii integrale a facturii, a penalităţilor datorate şi a cheltuielilor ocazionate de sistarea furnizării.
  • În cazul în care, în termen de 60 de zile de la data întreruperii furnizării energiei electrice nu s-a efectuat plata integrală a facturii şi a penalităţilor datorate, furnizorul are dreptul de a rezilia contractul de furnizare a energiei electrice urmând ca sumele datorate să se recupereze conform dispoziţiilor legale în vigoare.
  • În cazul în care la locul tău de consum există montat un contor inteligent, este posibil ca deconectarea și reconectarea energiei electrice să fie efectuată de către distribuitorul de energie de la distanță. Te rugăm să consulți aici – în ultima pagină a broșurii, metodele prin care se poate relua alimentarea cu energie electrică prin rearmarea contorului.

Pentru confirmarea plăţii sau a cererii de reconectare ne poti contacta telefonic la 021 9977, apel cu tarif normal.

Bine ai venit!

Selectează și continuă navigarea pe site către informațiile de care ai nevoie: