Cum solicit branșament pentru organizare șantier?

Dacă ai obținut o autorizație de construcție și dorești un branșament nou temporar sau dacă ai deja un aviz tehnic de racordare emis pentru o perioadă determinată, poți solicita online racordarea sau prelungirea avizului.

 

Tot ce trebuie sa faci este să:

  1. Completezi in Formularul de contact (categoria “Racordare la rețeaua de energie electrică și servicii tehnice” ->”Racordare si avize tehnice”)  datele tale de identificare și ale locului de consum pentru care este necesară racordarea la rețeaua electrică: cod de plată, cod de client*, numele și prenumele persoanei care face solicitarea, adresa de e-mail și numărul de telefon ale acesteia.
  2. După completarea formularului, pe e-mail vei primi o confirmare a înregistrării solicitării. 
  3. Pentru a continua procesul este necesar să pregătești următoarele documente:  
  • acord proprietari (notar) pentru executarea de lucrări la instalația electrică,
  • act de spatiu valabil;
  • certificat de urbanism/autorizație de construcție;
  • act de identitate;
  • cerere de racordare;
  • mandat gratuit pentru încheierea contractului de distribuție;
  • schiță plan.

👉 Bine de știut: *Codul de plată și codul de client se găsesc pe factura ta de energie electrică și/sau gaze naturale.

➡️ Important: Termenul standard de emitere al avizelor de racordare este de 30 de zile. În avizul tehnic de racordare urmează să fie menționate costurile pentru branșarea spațiului. Costurile menționate în avizul tehnic de racordare sunt suportate de solicitant.

PDF (0.42MB)Descarcă
PDF (0.47MB)Descarcă
PDF (0.08MB)Descarcă

Bine ai venit!

Selectează și continuă navigarea pe site către informațiile de care ai nevoie: