Protecția datelor cu caracter personal

Află cum prelucrăm datele cu caracter personal și ce drepturi ai în privința acestora.

Protecția datelor cu caracter personal

Începând cu data de 25 mai 2018, a devenit aplicabil Regulamentul U.E. nr. 679/2016 pentru protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Scopul acestuia este să armonizeze legislația privind prelucrarea datelor cu caracter personal, confidențialitatea acestora, să protejeze viața privată a tuturor cetățenilor UE și să le ofere acestora un control mai bun asupra propriilor date. 

Pentru a fi cât mai bine informat, în notele de informare de mai jos regăsești informațiile despre modurile în care prelucrăm datele tale cu caracter personal și drepturile pe care le ai în privința acestora.

  • Dacă ești deja clientul nostru, poți consulta Nota de informare.
  • Dacă nu ești clientul nostru, însă ai intrat în contact cu reprezentanții companiei (ex. prin intermediul unei acțiuni în Call Center), poți consulta Nota de informare.
  • Dacă ai aplicat pentru o poziție vacantă, poți consulta Nota de informare.

Dorim să-ți oferim produse și servicii care ți se potrivesc cel mai bine, și pentru ca tu să afli primul despre acestea, avem nevoie de acordul tău pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul comunicărilor de marketing. Îți poți exprima acordul accesând acest link.

Îți respectăm drepturile și opțiunile exprimate, de aceea te asigurăm că prelucrăm datele tale cu caracter personal și le menținem în siguranță în condițiile detaliate în nota de informare.

Nu uita că tu deții controlul asupra datelor tale, astfel dacă dorești să îți exerciți oricare dintre drepturile prevăzute la articolele 13-21 din Regulament poți oricând folosi modele de cereri pe care le poți accesa mai jos.

Pentru că ne dorim ca datele tale cu caracter personal să fie prelucrate în siguranță și pentru a evita ca datele tale cu caracter personal să fie folosite fără acordul tău, redăm în cele ce urmează câteva recomandări:

  1. evită dezvăluirea datelor cu caracter personal mai ales către persoane care nu prezintă încredere;
  2. nu arunca facturile, acestea conțin date cu caracter personal – pentru a evita ca acestea să fie folosite de persoane neautorizate se recomandă distrugerea facturilor înainte de a le arunca;
  3. nu comunica numele de utilizator și parola contului tău myPPC către alte persoane;
  4. înainte de a începe un proces de contractare la domiciliu, asigură-te că interlocutorul tău prezintă legitimația de angajat;
  5. verifică atent datele completate pe contractul de furnizare a energiei electrice înainte de semnare.

Documente utile

Notă de informare privind protecția datelor
pdf (187,08 Ko)
Notă de informare privind protecția datelor pentru candidați
pdf (146,53 Ko)
Notă de informare privind protecția datelor pentru vizitatori
pdf (137,33 Ko)
Notă de informare privind protecția datelor pentru non-clienți
pdf (127,98 Ko)
Reguli de utilizare pentru pagina oficială de Facebook PPC Energy
pdf (144,66 Ko)