Ce este Profilul Unic?

Oriunde te poartă viața, cu Profilul Unic ai acces la serviciile Enel din toată lumea.

Profilul Unic îți deschide accesul la serviciile Enel din toată lumea

Am optimizat contul digital cu care folosești serviciile noastre și l-am relansat: acesta este Profilul Unic.

Acest profil înseamnă acces simplu și rapid nu doar la serviciile noastre legate de furnizarea de electricitate și gaze sau produse complementare pe care le poți cumpăra pe factura de energie, ci și acces la serviciile și produsele Enel din celelalte peste 30 de țări în care suntem prezenți.

 

Un mod nou de utilizare a aplicației MyEnel

Profilul Unic presupune utilizarea bazată pe trei informații unice, în cazul utilizatorilor rezidențiali: codul numeric personal, adresa de e-mail și numărul de telefon mobil. Acest nou mod de utilizare este mai sigur și optimizează accesul tău la datele legate de locurile de consum pe care le gestionezi prin MyEnel, de pe laptop sau smartphone.

În ceea ce privește utilizatorii persoane juridice, Profilul Unic înseamnă utilizarea a trei informații: codul unic de identificare (CUI), adresa de e-mail și numărul de telefon. Acestea două din urmă sunt obligatorii și unice, adică nu pot fi create mai multe conturi cu aceleași date, adresă de e-mail și număr de telefon.

Important: Cu același cod unic de identificare, utilizatorii business pot crea mai multe conturi MyEnel. 

Citește secțiunea de mai jos și află toate informațiile de care ai nevoie

Profilul Unic este un cont digital online, ce îți oferă acces la serviciile noastre legate de furnizarea de electricitate și gaze sau produse complementare, dar și la serviciile Enel din celelalte peste 30 de țări în care suntem prezenți.

Prin intermediul acelorași date de logare (e-mail/număr de telefon și parolă), vei putea accesa toate serviciile noastre digitale, fără a fi nevoie să îți creezi conturi noi. Pentru a beneficia de Profilul Unic, trebuie doar să intri în contul tău MyEnel, să îți introduci datele personale și să accepți noii Termeni și condiții de furnizarea a serviciului. 

Pentru a putea beneficia în continuare de serviciul MyEnel, este necesar să activezi Profilul Unic, prin completarea datelor tale personale și acceptarea Termenilor și condițiilor. În cazul în care nu îndeplinești acest pas, contul tău MyEnel de casnic nu va mai putea fi accesat dacă nu vei furniza Codul Numeric Personal și nu vei accepta noii Termeni si Conditii de utilizare a aplicatiei MyEnel.

Intră în contul tău MyEnel pe https://my.enel.ro/ sau prin aplicațiile mobile pentru Android si iOS și urmează instrucțiunile. 

Datorită Profilului Unic, vei avea acces la toate serviciile și produsele digitale ale Grupului Enel, atât din România, cât și din celelalte peste 30 de țări, folosind aceleași credențiale. În plus, acest nou mod de utilizare este mai sigur și optimizează accesul tău la datele legate de locurile de consum pe care le gestionezi prin MyEnel, de pe laptop sau smartphone. 

Pentru a modifica numărul de telefon asociat contului tău este necesar să vizitezi în MyEnel secțiunea Contul Meu – Date de Contact. Odată introdus noul număr vei primi un SMS un cod pe care va trebui să îl introduci in pagina de validare din MyEnel iar apoi va trebui să acționezi butonul Trimite.

În cazul în care nu mai ai acces la telefonul mobil, îți recomandăm să te conectezi cu adresa de e-mail înregistrată în contul tău.

Conectează-te cu aceleași date de logare pe care le-ai folosit și până acum pentru contul MyEnel.

Te ajutăm să o recuperezi în câțiva pași simpli. Intră aici.

Pentru a te putea loga în contul MyEnel, este necesar să activezi Profilul Unic și să accepți noii Termeni și condiții. Poți face acest lucru în doar câțiva pași.

După ce îți activezi Profilul Unic, te vom informa dacă există și alte conturi create cu aceeași adresă de email ce aparțin altor persoane. 

După ce îți activezi Profilul Unic, te vom informa că există și alte conturi create cu aceeași adresă de email, dar cu date fiscale diferite. 

Nu îți face griji, suntem aici pentru a te ajuta. Contactează-ne la telefon, prin e-mail, mesageria paginii de Facebook sau canalul sau live chat – mai multe detalii în pagina Contact.

Codul numeric personal este principalul identificator al utilizatorului MyEnel. Relația Cod numeric personal (CNP) și serviciul MyEnel este de 1 la 1, astfel că un client Enel nu poate avea două conturi MyEnel cu același CNP. 

Atentie: CNP-ul utilizatorului MyEnel nu este relationat cu CNP-ul titularului contractului de furnizare (inscris in contract).

În plus, solicitarea Codului numeric personal are ca scop:

·   să asigurăm un nivel ridicat de securitate al conturilor create pe platformele digitale Enel;

·   să păstrăm integritatea și confidențialitatea datelor cu caracter personal;

·   să diminuăm riscurile legate de accesul neautorizat la platformele digitale Enel și mai ales riscurile legate de furturile de identitate prin crearea de conturi de către persoane neautorizate;

·   îndeplinirea obligațiilor privind menținerea acurateței datelor cu caracter personal. 

Codul unic de identificare (CUI) are ca scop asigurarea unui nivel ridicat de securitate al conturilor create pe platformele digitale Enel. Mai mult decât atât, prin introducerea acestuia în contul MyEnel sunt diminuate riscurile legate de accesarea serviciilor online de către presone neautorizate.

Bine ai venit!

Selectează și continuă navigarea pe site către informațiile de care ai nevoie: