Clienți rezidențiali

Încheierea unui contract de furnizare energie electrică

Pașii și documentele necesare pentru a obține un nou contract de furnizare a energiei electrice.

Cum poți încheia un contract de furnizare energie electrică?

Dacă te afli în situația unei noi locuințe sau a preluării prin cumpărarare, moștenire sau donație a unui spațiu deja racordat la energie electrică, atunci nu mai sunt necesare modificări ale instalației electrice, ci doar pași practici pentru încheierea unui nou contract.

Cum să completezi cererea de întocmire a contractului de furnizare energie electrică

  1. Completarea cererii de întocmire contract
  2. Alegerea tarifului de facturare (completarea ofertei de furnizare)
  3. Actele de spațiu necesare
Informațiile utile pentru completarea cererii de întocmire contract:
  • În cazul în care ai cumpărat imobilul, în formularul „Cerere pentru încheiere contract”, la secțiunea „Tipul instalației electrice”, te rugăm să menționezi „imobil preluat de la…”, menționând numele actualului titular al contractului de furnizare, precum și indexul și seria contorului electric.
  • Pentru confirmarea echipamentului de măsurare a energiei electrice, te rugăm să ne transmiţi o poză a contorului. Dacă locul de consum nu a fost racordat anterior la rețeaua electrică, vei bifa opțiunea „nouă”.
Informațiile utile pentru alegerea tarifului de facturare (completarea ofertei de furnizare):

Oferta de furnizare reprezintă viitoarea ta opțiune pentru tariful de facturare a energiei electrice consumate. Există trei opțiuni din care poți alege oferta de furnizare:

  1. la ofertele de preţ din piaţa liberă
  2. la ofertele din piaţa liberă cu prețuri dinamice
  3. la preț de Serviciu Universal, caz în care se va transmite completată și semnată

Pentru prețul de Serviciu Universal (SU) te rugăm să consulţi secţiunea dedicată pentru descrierea acestora, iar pentru ofertele din piaţa liberă te rugăm să accesezi pagina noastră Oferte destinate clienților rezidențiali sau ne poţi contacta la numărul 021 9977, apel cu tarif normal, pentru mai multe detalii şi informaţii.

Informații utile pentru actele de spațiu necesare

Potrivit prevederilor legale, Declarația privitoare la dreptul locativ trebuie să cuprindă informații despre:

  • deținerea unui drept locativ, cu precizarea calității solicitantului (proprietar/ coproprietar, unic moștenitor, comoștenitor, soț, chiriaș etc)
  • faptul că nu exista litigii locative cu privire la spațiul pentru care se solicită încheierea contractului, iar în cazul în care se dovedește contrariul, exprimarea acordului pentru rezilierea contractului.

Dacă a avut loc o schimbare a numelui sau numărului stradal față de adresa înscrisă în actul de deținere a spațiului, respectiv a actualului contract de furnizare, este necesar să soliciți o adeverință de la Primărie cu noua denumire sau noul număr al străzii, ori un certificat de nomenclatură stradală. 

Pentru procesarea rapidă a documentelor tale pentru încheierea contractului de furnizare:
Pregătește toate documentele și transmite-le o singură dată.
Asigură-te că ne transmiți inclusiv codul ElecTel al locului de consum (pagina 2 a facturii)

Documente utile

Ord. ANRE 5/2023
pdf (3,53 Mo)
Ord. ANRE 13/2023
pdf (111,38 Ko)
Cerere încheiere contract
pdf (239,06 Ko)
Declarație pe propria răspundere PPC Energie
pdf (228,35 Ko)
Declarație pe propria răspundere PPC Energie Muntenia
pdf (263,46 Ko)