Cele mai întâlnite defecțiuni ale contoarelor electrice sunt: contor blocat, lipsă afișaj, salt index sau înregistrare eronată (consum exagerat). Dacă ai observat una dintre acestea, te rugăm să ne contactezi. Vom transmite noi operatorului de rețea solicitarea de verificare contor sau înlocuirea contorului tău.
Trimite-ne informații despre seria de contor, tipul defecțiunii, precum și un număr de telefon de unde putem tine legatura cu tine:
- Online prin : Formularul online de contact: Energie Electrică/Racordare la rețeaua de energie electrică și servicii tehnice/Solicitări pentru grupul de măsură.
- În scris la adresa: Bd. Mircea Vodă, Nr. 30, Et. 6, Camera 6.8, Sector 3, București, în atenția Departamentului de Relații cu Clienții.
Puteți opta în momentul verificării contorului în teren pentru trimiterea acestuia în laboratorul metrologic, semnând pe documentul dat de operatorul de rețea cu această ocazie. În această situație, contorul se înlocuiește obligatoriu, se sigilează într-o pungă special destinată acestui scop și se trimite la un laborator metrologic atestat de Biroul Român de Metrologie Legală. Ulterior rezultatul verificării metrologice va fi comunicat prin intermediul furnizorului.
În cazul contoarelor defecte, consumul de energie se recalculează de către operatorul de rețea conform prevederilor Ordinului ANRE nr. 190/2020 pentru aprobarea Procedurii privind determinarea consumului de energie electrică în caz de înregistrare eronată şi în sistem pauşal.
Pentru desigilare contor electric pentru lucrări de modernizare la panoul electric: din contul MyEnel, secţiunea Administrare contract -> Solicitare deconectare, reconectare, sigilare sau desigilare contor ne poţi transmite un mesaj cu cererea ta de desigilare. De asemenea, pentru această solicitare ne poţi contacta telefonic la 021 9977, apel cu tarif normal, din rețelele de telefonie din România.