Ai la dispoziție mai multe modalități să ne contactezi. Alege canalul de comunicare potrivit pentru tine pentru a ne transmite solicitarea sau sesizarea ta:
Call Center
- 021 9977 Info Enel – numărul prin care se asigură furnizarea informațiilor comerciale (Luni-Vineri 08:00 - 20:00 și Sâmbătă între orele 08.00 - 13.00, apel cu tarif normal).
- + 40 372 436 436 - număr apelabil doar din străinătate (taxabil conform tarifelor operatorilor de telefonie).
Formular de contact online
- Formularul de contact Enel -accesibil de oriunde, oricând, de pe orice dispozitiv conectat la internet.
- MyEnel - secțiunea Contact. Pe https://my.enel.ro/ iți creezi contul doar cu codul de client și codul de plată. MyEnel poate fi accesat atât pe site cât și din aplicația pe care o poți descărca din magazinul Android sau iOS.
Fax
- 0372 871 083 – număr la care transmiți solicitarea ta sau alte documente. Asigură-te că ne precizezi numele tău și datele contractului de furnizare (cod client sau cod de plată).
Poștă
- Bd. Mircea Voda, Nr. 30, Et. 6, Camera 6.8, Sector 3, București (Adresă unică de corespondență pentru transmiterea unei sesizări scrise)
- Adresa contactee.ro@enel.com. Te rugăm să ne precizezi numele titularului de contract și datele de identificare ale contractului (codul de client sau codul de plată). Aceste informații ne vor ajuta să procesăm rapid solicitarea ta.
Punct unic de contact
Adresa unică de contact este Bd. Mircea Voda, Nr. 30, Et. 6, Camera 6.8, Sector 3, București.
Informații rapide de natură comercială poți obține contactându-ne și pe Facebook Enel România