Suntem dedicați clienților și partenerilor noștri în a respecta angajamentele asumate. Procesele prin care Enel Energie SA și Enel Energie Muntenia asigură calitatea serviciilor pentru clienți, sănătatea și siguranța oamenilor cu care lucrăm, protejarea mediului în zonele în care activăm, cu un consum energetic eficient, sunt clar definite și certificate.
Toate companiile din Grupul Enel au implementat și mențin un Sistem de Management Integrat al Calității – Sănătății și Securității în Muncă – Mediului – Energiei (SMI) și dețin certificate de conformitate în raport cu:
- ISO 9001:2015 (managementul calității – clienții noștri beneficiază de servicii adecvate, oricum interacționează cu noi);
- ISO 45001:2018 (managementul sănătății și securității ocupaționale – angajații și colaboratorii noștri, prin aplicarea regulilor stabilite, sunt protejați, iar riscurile de accidentare sunt ținute sub control);
- ISO 14001:2015 (managementul mediului – avem grijă ca activitățile noastre să aibă un impact redus asupra mediului, instalațiile noastre să nu afecteze factorii de mediu – sol, subsol, aer, apă, resurse naturale, floră, faună, populație);
- ISO 50001:2018 (managementul energiei – proiectăm procesele și le executăm în condiții de performanță energetică, reducem pierderile de energie prin utilizarea celor mai bune tehnologii).
De asemenea, companiile noastre sunt monitorizate periodic de organismele acreditate care ne-au acordat certificările și care realizează evaluări periodice, procese care asigură și garantează îndeplinirea constantă a condițiilor asociate.